טלוויזיות 4K HDR10 המובילות בעולם

הטלוויזיות הכי טובות לשנת 2018 - מיטב טלוויזיות 4K UHD באיכות עוצרת נשימה

חברות הטלוויזיה הגדולות ביותר בעולם כמו סמסונג, LG, סוני ועוד השיקו בשנת 2018 את מיטב הדגמים הטובים ביותר בעולם. עולם הטלוויזיות בשנים האחרונות עלה מספר מדרגות משמעותיות, טלוויזיות OLED, QLED, פורמטי HDR, רזולוציית 4K ועוד מספר חידושים אדיר שהגיע לחנויות. ריכזנו בשבילכם מספר טלוויזיות שעל פי כל הסקרים, המדידות וחוות הדעת הן הטלוויזיות הטובות ביותר לשנת 2018. מתחילים.

1. סמסונג QLED מסדרת Q8FN בגודל 65 אינץ׳ (QN65Q8FN)

טלוויזיה זו מציגה תמונה בטכנולוגיית ה-QLED המתקדמת של סמסונג. סדרת Q8FN היא הסדרה אחת לפני האחרונה בסדרת ה-QLED ונכון לעכשיו משמשת כסדרת הדגל של סמסונג. הטלוויזיה בגודל 65 אינץ׳ אך זמינה גם בגדלים 55 ו-75 אינץ׳. היא משדרת באיכות 4K UHD, רזולוצייה מדהימה של 3840x2160 ומסוגלת להציג תמונה מדהימה. הטלוויזיה תספק לכם חוויית צפייה מדהימה בעלת זווית צפייה מושלמת - מכל זווית ממנה תצפו בטלוויזיה תוכלו להינות ממיטב הצבעים והחדושת המוגברת. טלוויזיות QLED ידועות בעומק הניגודיות שהן מסוגלות לייצר ונכון להיות נחשבות המתחרות הראויות לטלוויזיות OLED של שנת 2018.

2. טלוויזיית סמסונג LG OLED בגודל 65 אינץ׳ (OLED65C8P)

זוהי טלוויזיית OLED מבית LG וסדרת הדגל של החברה לשנת 2018. הטלוויזיה בגודל 65 אינץ׳ בעלת ממשק חכם (Smart TV) הכולל אפליקציות, ניווט קולי, עוזרת קולית של גוגל ועוד פיצ׳רים מדהימים נוספים שיהפכו את חוויית השימוש בטלוויזיה למיוחדת במינה. הטלוויזיה מעוצבת בסטייל חדשני עושי זכוכית ומעניק לטלוויזיה מראה מודרני ומרשים שאין שני לו. הטלוויזיה משדרת באיכות 4K UHD בטכנולוגיית OLED שנכון להיום ידועה כטכנולוגייה הטובה ביותר בתחום. הטלוויזיה בעלת ניגודיות מדהימה הכולל צבע שחור מוחלט ומנגד בהירות מדהימה שאין שניה לה. טלוויזיות OLED בכלל וסדרת C8P בפרט הן המתקדמות ביותר בעולם וקיבלו את הציוני הגבוהים ביותר במבחני התאורה ואיכות התמונה.

3. טלוויזיה סוני OLED בגודל 65 אינץ׳ A8F - איכות 4K UHD שלא הכרתם

טלוויזיית הדגל של חברת סוני, הטלוויזיה משתמשת באותה טכנולוגיית OLED של LG ומאפשרת תצוגה של תמונה ברמה הגבוהה ביותר שקיימת. הטלוויזיה בגודל 65 אינץ׳, משדרת ברזולוצייה גבוהה של 3840x2160 הנקראת 4K UHD פי 4 מטלוויזיות HD רגילות. לטלוויזיה ממשק אנדרואיד חכם המסוגל להתממשק לכל מכשיר אנדרואיד בקלות וללא תקלות. היא כוללת חנות אפליקציות, דפדפנים לבחירה והגדרות מפתח מתקדמות להשגת תמונה מותאמת אישית על פי הדעפות מקסימלית. הטלוויזיה משמשת את סוני בשנת 2018 כטלוויזיית הדגל בכל תערוכה או בדיקות איכות שנעשות לחברה.

Image result for sony a8f

4. טלוויזיית ״דף הנייר״ OLED W8 מבית LG מדגם (OLED65W8P)

זוהי טלוויזיה שידועה כמתקדמת ביותר בעולם מכל בחינה וממשיכה ב-2018 את קודמתה. הטלוויזיה המדהימה הזו היא שילוב של טכנולוגיית OLED וטכנולוגיות מתקדמות אחרות המביא את OLED לדקות כזאת שהטלוויזיה כמעט ואינה שוקלת ומסוגלת להתלות על הקיר בקלות ובאמצעות מגנט. הטלוויזיה מדשרת באיכות 4K UHD ונמכרת בגדלים 65 ו-77 אינץ׳. זוהי הטלוויזיה המתקדמץ ביותר בעולם מכל הבחינות. בסרטון תוכלו לראות הדגמה מתערוכת CES של שנה שעברה.

לסיקורים על טלוויזיות נוספות לחץ כאן

לעמוד הפייסבוק שלנו

לערוץ היוטיוב

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'

 

דלג לתוכן מרכזי