סיקור: טלוויזיה סמסונג QLED מספקת תמונה מושלמת

 

 

זה הזמן להתוודות. יש לי רק טלוויזיה אחת בבית, פלזמה פנסוניק 42 אינץ' בת 10 שנים.

היא ענקית ביחס לטלוויזיות הקיימות היום בשוק, מגיעה לחום גבוהה, מפיצה אותו ברחבי הבית וצורכת הרבה חשמל, אבל התמונה ממש טובה באיכות לא רעה בכלל, אז היא נשארת בינתיים.

הסיקור הבא הוא על טלוויזית QLED Q7C של סמסונג- טלוויזיה בעלת סאונד בר ונגן Blu-Ray.

זה היה צעד גדול ביחס לטלוויזית הפנסוניק שצפיתי בה עד היום.

הייתי מודאג מרכישת הטלוויזיה הבאה שלי. טלוויזיות פלזמה נעלמו כליל וטלוויזיות LED תמיד נראו לי מוזרות. אני מניח שמשמתם לב ל"אפקט אופרת הסבון", שדברים נראים חדים מידי ולא טבעיים.

לאחר שקיבלתי את סמסונג QLED Q7C כבר לא הייתי מודאג מטלוויזיות LED יותר.

 

אז מה זה QLED?

בכדי למצוא הסבר ברור ומפורט חיפשתי באינטרנט. הטלוויזיה בנויה מנקודות קוונטום, שהן בעצם עצמים קטנטנים בין 2 ל-10 נאנו מילימטר.

היתרון שבטכנולוגיה הזאת הוא בהירות גבוהה יותר, צבעים מדוייקים יותר וחיים יותר. מסוג הצבעים שבאמת מתאימים בכדי לספק איכות HDR, תודות לבהירות הגבוהה שניתן להשיג.

לטלוויזית ה-QLED הזאת כנראה שאין את הניגודיות שיש לטלוויזיות OLED, אך היא מאוד זולה לייצור ואיכות התמונה מדהימה.

למעשה, התמונה של טלוויזית QLED Q7C היא כמו להרכיב משקפיים דבר ראשון בבוקר. העולם נראה די טוב שאתה מתעורר, אך כששמים את המשקפיים זה פשוט טוב יותר - העולם באמת חד וצבעוני יותר.

לטלוויזית QLED Q7C של סמסונג עיצוב עוצר נשימה, בעלת קיעור עדין ועשויה מברזל מדהים ואלגנטי.

כמובן שהעיצוב המרשים אומר שהרמקולים לא נראים לעין. הרמקולים המובנים של הטלוויזיה הם בסדר גמור אך יש סיבה שבגללה סמסונג רוצה שנשתמש בסאונד בר עם טלוויזיות QLED.

טלוויזיה נתמרכת על ידי זרוע במרכז הטלוויזיה העובד נפלא בשביל טלוויזיות קטנות. כבר ראיתי סטים גדולים יותר של 55 אינץ' שהיו צריכים מעמד רציני יותר כדי להחזיק את כל המשקל של הטלוויזיה.

טלוויזית ה-QLED מגיעה עם שלט כסוף העשוי מתכת, הוא מרגיש מאוד יוקרתי ונוח בידיים ויש לו עיצוב פשוט ונוח בעל כפתור אמצע של 4 לחצנים, רוב הניווט מתבצע על ידי הלחצנים.

טיפ: הורידו את האפליקציה של סמסונג לסמארטפון שלכם ותשלטו באמצעותה בטלוויזיה, זה הרבה יותר נוח מהפונקציות הקיימות בשלט הטלוויזיה.

סמסונג העבירה את כל החיבורים מגב הטלוויזיה לקופסא חיצונית המחוברת לטלוויזיה באמצעות כבר דק. תוכלו למקם את הקופסא בתוך ארון ולשמור על מראה נקי ומדהים לטלוויזיה.

סמסונג QLED SAMSUNG

קצת נתונים טכניים:

טלוויזיה Q7C הזאת היא 55 אינץ' בעלת רזולוציה גבוהה של 3840 על 2160 פיקסלים (אולטרה HD 4K). קצב רענון המסך של הטלוויזיה הוא 240 הרץ, מה שאומר שמקבלים תנועת מסך מאוד חלקה. הטלוויזיה תומכת בפורמט HDR10 והעלת מגבר UHD לשיפור משמעותי באיכות התמונה.

מערכת האודיו המובנית בעלת הספק של 40 וואט של Dolby Digital Plus ותומכת בפורמט DTS Premium 5.1. הטלוויזיה יכולה לשדר סאונד לזוג רמקולים באמצעות בלוטוס.

חיבור לאינטרנט מתבצע באמצעות כבל או באמצעות חיבור אלחוטי.

קיימות 4 יציאות HDMI, שלוש יציאות USB, כניסת אינטרנט וחיבור OTA (אנטנה)

טלוויזיה QLED צורכת 195 וואט כאשר היא דלוקה ופחות מ-0.4 וואט כאשר היא במצב המתנה.

הטלוויזיה נדלקת כמעט מיידים כאשר מדליקים אותה.

העלת ממשקת טלוויזיה חכמה SMART TV.

ממשק הטלוויזיה נקרא Smart Hub, המאפשר לך לראות את כל החיבורים הקיימים ולנווט בהם, לחיצה קלה על מקש הבית בשלט תציג לך את כל הערוצים הפעילים ויאפשר ניווט קל אליהם.

בקיצור, סדרת QLED של סמסונג היא טלוויזיה נהדרת. טכנולוגיית QLED מאוד מרשימה ומהווה מתחרה טובה מאוד לסדרות ה-OLED שיצאו בשנים באחרונות.

 

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'

 

דלג לתוכן מרכזי