טלוויזית LG OLED W8 - קדמת הטכנולוגיה בשנת 2018

חברת LG הציגה דגמים חדשים לחלוטין לטלוויזיות ה-OLED וה-LED שלה לשנת 2018, אבל טלוויזיית OLED מסדרת W8 היא בהחלט המרשימה ביותר. זהו דגם ההמשך לטלוויזיית OLED W7 מהשנה שעברה שהייתה ידועה בכינויה ״Wallpaper" בשל העיצוב הייחודי שלה, מה שמאפשר למקם את הטלוויזיה על הקיר בלבד.

Image result for LG W8

בשנת 2017 חברת LG בהחלט נתנה נוקאוט לשאר המתחרות בזירהת ולכן לא מפתיע למצוא כי כל השינויים והשיפורים שבודעו בסדרה השנה הם כמעט מדהימים אפילו יותר מההשקה של הסדרה עצמה - טלוויזיית W8 אינה מציעה שידרוגים משמעותיים מבחינת איכות התמונה, אך מעבירה חוויית משתמש בהחלט נוחה יותר וחכמה יותר, תכונות נוספות כמו אפליקציות גוגל ומעבד חזק ועצמתי יותר הוספו לטלוויזיה.

כמו שניחשתם, השיפורים האלה משפרים במעט את איכות ה-HDR 4K הטלוויזיית ה-OLED הנהדרת הזו - הטלוויזיה עדיין מדהימה וכמובן שיקרה. 

מעט על טלוויזיית OLED W8

Image result for LG W8

טלוויזיית הדגל של LG מדגם W8 בשני גדלים שונים:

65 אינץ׳ (LG OLED65W8)
75 אינץ׳ (LG OLED77W8)

שני הגדלים 77 אינץ׳ ו-65 אינץ׳ מובטחים להעביר את איכות התמונה בטובה ביותר בטכנולוגיית הטלוויזיות המתקדמת ביותר שקיימת, זה כולל את שלל סוגי פורמט ה-HDR, רזלוצייה 4K, ומספר רחב של תכונות חכמות ועיבוד משודרג ונוח יותר, וכמובן שלא נשכח - ״קיר בלבד״, סדרת OLED W8 כוללת מערכת רמקולים ומעבדרים בתצורה נפרדת מהטלוויזיה. הינה כמה מתכונות המפתח:

- רזולוציית 4K גבוהה 3840x2160
- פורמטי HDR מכל הסוגים, כולל HDR10, טכנולוגיית Dolby Vision, פורמט Technicolor HDR ו-HLG
- עיצוב הטלוויזיה ״דף נייר״ בעלת מקרן קול ולוח אם נפרדים מסוג Dolby Atmos
- תכונת ״Thin Q״ של חברת LG המצויידת העוזרת האישית של גוגל ואינטרקציה קולית מלאה

כאשר מאפיינים רבים כנראה שונו בסדרת W8 של LG, אנחנו בכל זאת מצפים שמאםייני המפתח ישארו דומים גם בטלוויזיית ה-OLED הזו. היציאות וחיבורים כוללים 4 חיבורי HDMI ו-3 חיבורי USB, חיבור לאינטרנט ולרשת.

אז מה אהבנו הטלוויזיית OLED W8 של LG

המאפיין החשוב ביותר בטלוויזיות OLED והסיבה שהן כל כך יקרות הן איכות התמונה הייחודית של טלוויזיות ה-OLED. כאשר טלווייות ה-OLED עוד רחוקות מאוד מלהמכר במחירים נוחים, הן בהחלט ההגדרה לטלוויזייה באיכות גבוהה מהרגיל. אלו הן טלוויזיות המציעות חווייה ייחודית בהחלט לאנשים המוכנים לשלם ממיטב כספם על מנת לקבל את חוויית הצפייה המקסימלית מהטלוויזיה אותם הם קונים.

Image result for LG W8

בגלל שבטלוויזיית OLED כל פיקסל יכול לפעול בצורה נפרדת - ההבדל המשמעותי ביותר בין טכנולוגיית OLED וטלוויזיות LCD ו-LED, הטלוויזייה מסוגלת לייצר ניגודיות שאין שניה לה, מספקת צללים מושלמים עם טכנולוגיית צבעים ויויד.

קחו תמונה מאוד מגוונת וצבעונית, תוסיפו לה מעט HDR ותקבלו תמונה מאוד, אבל מאוד מרשימה.
היה זה עניין גדול מאוד כאשר טלוויזיות ה-OLED באיכות 4K HDR הצליחו להפיק בהירות באיזור ה-700 ניט בהצגה של תוכן בפורמט HDR, אמנם לא מדדנו עדיין עך אנחנו מצפים שטלוויזיית OLED W8 תדע לעשות את זה בצורה מצויינת במיוחד כאשר מדובר בתכנים בפורמט HDR. באופן כללי, הרמה של הצבע השחור לא תוכל להגיע לרמה גבוהה יותר - בגלל שהיא הגיעה למקסימום האפשרי.

טלוויזיית ה-OLED W8 של LG נראית מדיוק כמו קודמתה ה-W7, מאיכות התמונה, מערכת ההפעלה, ממשק חכם ונעים במיוחד ומקרן הקול החיצוני. הדבר העיקרי ש-LG נסתה לעשות הטלוויזיה היא הטמנה של מעבד ייחודי ״AI TV״ שמטרתו היא להפוך את על חוויית השימוש ועיבוד הצבע לנוחה יותר - מעבד Alpha 9.

בדגם של השנה שעברה נעשה שימוש במעבד A7. אך בכל דגמי טלוויזיות ה-OLED של שנת 2018 נעשה שימוש במעבד A9.

LG עושה שימוש במעבד החדש בעיקר על מנת להציג ביצועים מרשימים ולהפחית את הריעש בתמונה, להפוך אותה לחלקה יותר וכמובן לחדה יותר. בקצרה - LG לקחה את פורמט ה-HDR הבסיסי, הטמיעו אותו על גבי מסך OLED הכולל מעבד משודרג וגרמו לו להיראות אפילו טוב יותר.

 

לסיקורים על טלוויזיות נוספות לחץ כאן

לעמוד הפייסבוק שלנו

לערוץ היוטיוב

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'

 

דלג לתוכן מרכזי