ביקורת: OLED C7 של LG- כך LG חזרה למקום הראשון

איכות תמונה יוצאת מן הכלל בשילוב מחיר מתקבל על הדעת מחזיר את טלוויזית OLED של LG חזרה לפסגה.

חוות הדעת של DVD CENTER:
הטלוויזיה משדרת בבהירות וצלילות טובה יותר מדגם OLED C6 של השנה שעברה, LG OLED C7 היא טלוויזית HDR ששומרת על טלוויזיות OLED כמובילות בתחום טלוויזיות ה-HDR. הטלוויזיה מציגה את כל מה שאנחנו אוהבים לראות בטלוויזיות OLED שגורם לנו להתרגש בכל פעם. 

בנוסף לביצועים המרשימים של טלוויזיית OLED C7, המחיר שלה ירד משמעותית ודגמי OLED 2017 כבר זולים משמעותית מאשר דגמי OLED הראשונים שהציפו את השוק לאחרונה.

איזו שנה עברה עלינו בכל מה שקשור לטלוויזיות 4K. אנחנו רק קצת אחרי חצי השנה וכבר ראינו טלוויזיות עם בהירות מדהימה כמו סמסונג QLED. אפילו מסכי OLED ו-QLED במחירים קצת יותר מתקבלים על הדעת היוצאים בדמות טלוויזיות OLED מבית LG.

טלוויזיית OLED C7 של LG, היא הסדרה שהטובה ביותר שראינו במו עינינו, אפילו אחרי שסקרנו כאן באתר את טלוויזיית W7 של LG.

קנו טלוויזית OLED55C7 בגודל 55 אינץ' ו-65 אינץ'

מחיר דגם C7 בגודל 55 אינץ' הוא 17,200 ש"ח. בהחלט מחיר זול ביותר ביחס למחירים שאנחנו רגילים לראות בטלוויזיות QLED ו-OLED שיצאו לאחרונה.

עיצוב טלוויזיית OLED C7

למרות שבסדרת OLED C7 לא נעשה שימוש בטכנולוגיית "תמונת זכוכית" שנראית היטב בטלוויזיות OLED E7, טלוויזיית ה-OLED55C7 מצליחה להדהים ועדיין מצליחה לשמור על מראה מדהים וביצועים עוצרי נשימה.

כנראה שימיו של דגמי טלוויזיות OLED C6 חלף מן העולם ועכשיו הגיע זמנה של סדרת C7. עם פאנל תצוגה אולטרה-מינימליסטי, עיצוב דק ביותר הנותן תחושה שאנחנו בשנת 2025 אנחנו פשוט לא מצליחים להתאפק ואומרים לכם שכנראה מדובר באחת סדרות הטלוויזיה המדהימות ביותר שחברת LG הוציאה אי פעם.

חברת LG דאגה להחביא את החיבורים שכולנו כל כך לא אוהבים לראות והטמיעה בהם חיבורי HDMI וחיבורי USB, אינטרנט אלחוטי ואפילו כרטיס רשת כך שכל מה שתרצו לחבר לטלוויזיה מתאפשר ואין בדיוק הגבלת חיבורים.

אמ:לק: אם יש טלוויזיה שנראית טוב יותר מטלוויזית OLED C7, כנראה שלא ראינו אותה עדיין.

ממשק הטלוויזיה החכמה של OLED C7

מערכת ההפעלה של LG ה-webOS - ממשק משתמש שפותח במיוחד עבור טלוויזיות, זאת כמובן אחת הסיבות שחברת LG מליחה שוב ושוב לגרוף ביקורות ופרסים אודות ממשק במשתמש שלה.

לממשק ניתן להגיע הלחיצה בודדת בשלט, שם תוכלו למצוא את האפליקציות האהובות עליהם, חנות אפליקציות מגוונת מאוד ודפדפן אינטרנט. כמובן שתמצאו גם הגדרות ועוד כל מיני תכונות עליהם לא נרחיב בכתבה זאת.

מערכת ההפעלה של OLED C7 כוללת כמה שיפורים ממערכת ההפעלה של הטלוויזיות הקודמות בסדרה: קיימת תמיכה בטכנולוגיית 360 VR על ידי הזזת השלט תוכלו לבחור לאיזה חלק של התמונה להסתכל, קיים כפתור בשלט באמצעותו תוכלו להגיע ישירות לאפליקציות האהובות עליגם מבלי להכנס לממשק הניהול. 

אמ:לק: ממשק חלק, נוח, לוגי ופשוט- webOS של חברת LG נשאר ממשק המשתמש הנוח ביותר של טלוויזיות SMART TV

ביצועי HD/SDR

עד היום העבירו טלוויזיות OLED את תמונות ה-SDR הטובות ביותר שראינו, ועכשיו, לשמחתנו הטרנד הזה ממשיך עם OLED55C7.

זה שילוב של צבע שחור מושלם, אחידות צבע אחורית, כמות נהדרת של צללים וצבעים עשירים ומדוייקים להפליא. טלוויזיות OLED מציגות תמונות SDR כל כך טובות שכנראה שלא ראיתם תמונה מדוייקת כל כך מעולם בטלוויזיה לפני כן.

נהדר לראות ש-LG עברה באופן מוחלט מטלוויזיות Full HD לטלוויזיות 4K. דגם OLED55C7 הוא דגם המציג תמונה ללא המרה הנראית חדה יותר עם יותר פרטים, ויש פחות רעש וקצוות מאולצים. ביצועי הצבע של OLED C7 טובים יותר בדגם הנוכחי גם הם.

אמ:לק: עם שיפור איכות 4K ותמונת SDR מדהימה, OLED C7 כנראה אחת הטלוויזיות הטובות של שנת 2017 מבחינת איכות תמונה.

ביצועי 4K/HDR

טכנולוגיית OLED, בגלל הדרך בה היא פועלת- כל פיקסל מפיק תאורה ועובד בצורה אינדבדואלית, כך הופכות טלוויזיות OLED למושלמות עבור הפקת שדה דינאמי רחב HDR.

סדרת OLED C7 מפיקה צבעים מאוד חמים ומדוייקים וזאת לצד השחור המושלם שטלוויזיות OLED יודעות להציג. 

נחמד לראות איך טלוויזיות OLED C7 מצליחות להפיק צבע שחור כל כך מושלם. חברה LG היא החברה הראשונה שפרצה עם טכנולוגיית OLED ושינתה את שוק הטלוויזיות שהכרנו מקצה לקצה. 

LG הצליחה להפוך באמצעות טלוויזיות OLED את איכות 4K לאיכות הסטנדרטית ולהעלים כליל את איכות Full HD 1080p שכולנו הכרנו. סדרת הטלוויזיות OLED C7 עושה זאת שוב ומשאיר את טלוויזיות OLED בפסגת איכות 4K וחברת LG מבססת שם את מעמדה.

בנוסף OLED C7 נראה טוב ומפיק תמונה טובה יותר בכל הקשור לפורמט HDR מהסדרה הקודמת OLED C6, ההבדל בניהם אולי לא גדול אך כן ניתן לראות את השינוי בעין רגילה ולא בבדיקת מעבדה סטנדרטית.

המשפרת העיקרית של רמות הצבע השחור היא חברת Dolby Vision שבשנים האחרונות משקיעה משאבים רבים בפיתוחם של טכנולוגיות חדשות בתכום הויזואלי.

לסיכום: חברת LG השיקה את סדרת הדגמים OLED C7 בגדלים 55 אינץ' ו-65 אינץ'. סדרת הטלוויזיות החדשה בהחלט מונה כמה שיפורים מאשר הסדרה הקודמת OLED C6. ממשק משתמש נוח יותר, איכות 4K ו-HDR העולה על זאת של OLED C6. בנוסף הטלוויזיה נמכרת המחיר טוב לצרכן הפשוט וניתן היום לרכוש טלוויזיות OLED מהדגמים החדשים ביותר במחירים סבירים.

תוצאות תחרות טלוויזיות ה-OLED הופצו: פנסוניק EZ1002 OLED זכתה במקום הראשון

חשיפה ראשונה: LG משיקה טלוויזיה OLED המסוגלת להתקפל עד 2020

הדלפה? האם אפל מפתחת טלוויזיית OLED משלה?

לכל הכתבות והסיקורים של DVD Center

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'

 

דלג לתוכן מרכזי