חשיפה ראשונה: LG משיקה טלוויזיה OLED המסוגלת להתקפל עד 2020

כבר ראינו את האב טיפוס אבל אם אתם מחכים לטלוויזיית OLED המתגלגלת הראשונה אתם צריכים לחכות בסך הכל עוד 3 שנים. LG מכוונת ליצור המוני בגדלים 55 עד 75 אינץ' של הטכנולוגיה החדשה של טלוויזיית ה-OLED המתגלגלת עד 2020, כך נמסר ממשרדי החברה בקוריאה.

OLED מתגלגלת

לפני חודשיים הציגה LG טלוויזיה OLED שקופה בגודל 77 אינץ' המסוגלת להתגלגל. למרות זאת, לפני שהמסך יוכל להיות זמין לצרכן על חברת LG לפתור כמה בעיות טכנולוגיות הקשורות לטלוויזיה.

חברת LG, מתכננת יצור המוני של פאנל OLED החדש המסוגל הניתן לגילגול עד שנת 2020. החברה טוענת שהיא מתכננת להשיק את הדגם בגדלים 55 אינץ' ו-75 אינץ'.

הצג החדש ייוצר במפעל P10 החדש שממוקם בפאג'ו, דרום קוריאה. המפעל החדש צפוי להכנס לפעילות מלאה במחצית הראשונה של שנת 2018, ויכניס לייצור המוני עוד טלוויזיות OLED קונבנציונליות וצגי טלפונים ניידים כמו שאנחנו כבר מכירים. חברת LG השקיעה יותר מ-8 מיליארד דולר במפעל, לפי OLED-Info, מגזין הטכנולוגיה העובד בשיתוף צמוד עם LG.

טלוויזיה OLED מתגלגלת מתקפלת 2020

בתעשייה מעריכים שטלוויזיות OLED מתגלגלות יעודדו צרכנים להתקין מסכים גדולים יותר - כאלה שנוכל להאחסן בצורה נוחה כאין בהן שימוש בסלון.

LG הציגה לראשונה את טכנולוגיית OLED המתגלגלת (בגודל 18 אינץ') בשנת 2015 ומאז משכה משקיעים רבים לפרוייקט הראוותני.
הדגם האחרון שהחברה חשפה היה בגודל 77 אינץ', היה גם הוא שקוף כמו שניתן לראות בתמונה הנ"ל.

גרסת 55 אינץ' של טלוויזיית OLED המתגלגלת צפויה להגיע למחיר של 25 אלף דולרים בזמן ההשקה. הדגמים הגדולים הראשונים של OLED הושקו בשנת 2012 והגיעו למחיר של 8,000-9,000 דולרים. השנה טלוויזיות OLED זמינות במחירים נמוכים בהרבה מאלה המצויינים בכתבה ואפשר להגיד שזמינות כמעט לכל כיס.

מאמרים נוספים:

הדלפה? האם אפל מפתחת טלוויזיית OLED משלה?

סמסונג משיקה טלוויזיה 88 אינץ' QLED Q9F ו-82 אינץ' מסדרת MU8000

פלייסטיישן 5 - איך סוני פלייסטיישן 5 יראה ומתי כבר נוכל לקנות אותו?

לכל המאמרים כנסו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'

 

דלג לתוכן מרכזי