תוצאות תחרות טלוויזיות ה-OLED הופצו: פנסוניק EZ1002 OLED זכתה במקום הראשון

תוצאות תחרות HDTV שנת 2017 שהתקיימה באנגליה נחשפו, טלוויזית ה-OLED של פנסוניק ניצחה ובגדול. הקרב נערך בין יצרני הטלוויזיות הגדולות ודגמי הדגל שלהן נבחנים ב-5 קטגוריות שונות המשוות את רמת איכות ה-4K HDR בטלוויזיות.

פנסוניק EZ1002 OLED ניצחה ב-2 מתוך 5 הקטגוריות וקיבלה את התואר "הטלוויזיה הטובה ביותר בשנת 2017". בנוסף לכך, קיבלה גם את פרס הקטגוריה "הקולנוע הביתי הטוב ביותר".

לצערנו, טלוויזיית ה-OLED המדהימה אינה זמינה לרכישה בשלב זה, אך יש דבר אחד חשוב שהתחרות חשפה- טלוויזיה OLED של פנסוניק היא הטלוויזיה הטובה ביותר שנחשפה השנה. למעשה, בשלושת הקטגוריות הנותרות זכו 3 טלוויזיות שונות מיצרנים שונים. 

לא כל כך מפתיע אך שמועות אומרות שפנסוניק תחל בשיווק הטלוויזיות בארצות הברית בקרוב. אך זה כל מה שזה- שמועות.

טלוויזיית OLED B7 של LG זכתה בשתי קטגוריות, "טלוויזיית HDR הטובה ביותר" ובתואר "טלוויזית הגיימינג הטובה ביותר".
באופן מפתיע ביותר, טלוויזיה Q9F של סמסונג וסוני Z9D לא זכו באף פרס בתחרות. בגלל זה התחרות ראויה לציון בהעדפת טכנולוגיית OLED על פני טכנולוגיות אחרות.

יש לציין שאיכות התמונה בכל הטלוויזיות מדהימה ועוצרת נשימה. בטלוויזיות שיצאו בשנה האחרונה שכמעט כולן בטכנולוגיית OLED החדשה אין כמעט הבדל מהותי בחווית הצפייה. סך הכל כל הטלוויזיות בעלות רמה גבוהה ביותר של גימורים, איכות תמונה מטורפת, תמיכה בפורמט HDR החדש ולכולן מערכת SMART TV נוחה, מחירה ויעילה ביותר לשימוש.

בשנה האחרונה יכולנו לשים לב לקפיצת המדרגה המטורפת בטכנולוגיית הטלוויזיות. טלוויזיות OLED תפסו את השוק והעלימו כליל את טלוויזיות ה-LED שרק התחלנו להתרגל אליהן וחלקנו אפילו לא הספיק לקנות. משנת 2016 מהרגע בו LG הכריזה על טלוויזיית OLED חדשה בטכנולוגיה שהשוק לא הכיר ראינו גל עצום של חברות ש-LG הדפה לאחור והצליחו להשלים את הפער רק לאחר יותר משנה. 

LG מכרה את הטכנולוגיה לחברות סוני ופנסוניק רק ב-2017 שזה 5 שנים לאחר שהצהירה על פיתוח הטכנולוגיה החדשה ב-2012. כך LG יצרה פער כמעט בלתי ניתן לתפיסה בינה לבין המתחרות, מזכיר מאוד את סיפורה של חברת נוקיה לאחר שאפל השיקה את האייפון, רק שלנוקיה הסוף היה קצת פחות טוב.

בנוסף וכנראה שבמקביל פיתחה סמסונג את סדרת טלוויזיות ה-QLED שהן בעצם ה-OLED של סמסונג. סמסונג בפעם בראשונה נשארה מאחור ונאלצה להדביק את הקצב מול המתחרות שלה. זאת לאחר שנים שהובילה את השווקים בהם היא מתעסקת.

סמסונג QLED היא טכנולוגיה המקבילה ל-OLED של LG וסוני ודומה להם מאוד מבחינת ביצועים. OLED ו-QLED מספקות חוויית משתמש מדהימה, איכות 4K מצויינת ומערכות סאונד מובנות לא רעות בכלל.

לסיכום, התחרות אולי הכריעה לטובתה של פנסוניק אך יש לזכור כי לחברה אין כרגע מוצרי OLED זמינים ובנוסף לכך הבדיקות בתחרות נעשות במעבדה כך שכנראה לא באמת תבחינו בהבדל בין הטלוויזיות.

טלוויזיות 8K: כל מה שאתם צריכים לדעת על הטכנולוגיה העתידית

חשיפה ראשונה: LG משיקה טלוויזיה OLED המסוגלת להתקפל עד 2020

הדלפה? האם אפל מפתחת טלוויזיית OLED משלה?

לכל המאמרים כנסו 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'

 

דלג לתוכן מרכזי