יבוא אישי של טלוויזיה לבד , יבוא אישי דרך חנות אינטרנט, או כל חנות ב USA האם כדאי או לא?

בשנים האחרונות יש תאוצה ביבוא אישי של טלוויזיות יוקרתיות. יש כאלה שזה מצליח להם ( אך שילמו יותר ממה שחשבו, לא כולל את הריצות והבירוקרטיה המתסכלת שעברו) ויש כאלה שנופלים בגדול.

סיקור מלא, האם כדאי להביא טלוויזיה יוקרתית לארץ לבד ולחסוך כמה אלפי שקלים ולעיתים אף יותר ?

 התשובה שלנו  - לא כדאי ! חד משמעית.

 טלוויזיה 75 אינטש 75Q9FN סמסונג הגיע ללקוח שבורה מה עושים ( עכשיו מתחיל הסרט הרע בסיפור שנקרא יבוא אישי ).

בשנים האחרונות יש תאוצה ביבוא אישי של טלוויזיות יוקרתיות. יש כאלה שזה מצליח להם ( אך שילמו יותר ממה שחשבו, לא כולל את הריצות והבירוקרטיה המתסכלת שעברו) ויש כאלה שנופלים בגדול.

 הבעיה העיקרית ביבוא של טלוויזיה,זה הגודל והשילוח הקשה.  הטלוויזיה עוברת טלטולים רבים, עד שהיא מגיעה לבית הלקוח.

 אתאר לכם בקצרה את השתלשלות הובלה:

 אחרי ההזמנה, הטלוויזיה מגיעה מהחנות למחסן בשדה התעופה במשאית .

 מהמחסן בשדה התעופה מובלת למטוס, לאחר הטיסה, מהמטוס למחסנים בארץ, מהמחסנים, שוב על גבי משאית, לבית הלקוח.

 הטלוויזיה עוברת אין סוף טלטולים.

 כמו כן, חייבים לתת את הדעת, לאופן האריזה של המוצר.

 לא מדובר בחולצה, שמלה, או אייפון או מוצר דומה אחר, אלא מדובר, על טלוויזיה, בנפח של 100 ק"ג לפחות.

 מוצר עדין , שביר ומועד לפורענות בתקלות שונות. 

 אריזה לא נכונה ומקצועית,שחוסכת לשולח הרבה כסף ועל ידי כך, מושך את הצרכן הסופי לרכישה אצלו, עלולה להסתיים בשברים, תקלות, שריטות וכו'.

 להלן, מספר דוגמאות, של מסכי טלוויזיה שהגיעו לארץ, לאחר אריזה והובלה לקויה.

 אלה רק חלק קטן מהמקרים, שאנחנו תיעדנו... לא תמיד, מתמזל מזלנו לגלות את הנעשה בהובלה.

 דוגמה 1

 זלזול חמור של רשות התעופה, אחסנה לקויה! 

 הלקוח קיבל את הטלוויזיה OLED היקרה כל כך.

 אחרי 3 חודשים, המסך הפסיק לעבוד.

 דוגמה 2

 כך הגיע, מסך 86 אינטש, לא על משטח ולא מחוזק בשום דרך.

 ביום פתיחת המסך והתקנתו, מופיע פס כחול, לאורכו של המסך, מלמעלה ועד למטה.

 המסך הוחלף ללקוח חדש רק לאחר חודשיים.

 הלקוח שילם הובלה הלוך, שכוללת הובלה אוירית לארה"ב, הובלה יבשתית לחנות בה רכש בסך 2,800 ש"ח.

 והובלה חזור בסך 2,800 ש"ח נוספים.

 כמו כן, נאלץ לשלם בארץ תוספת של 800 ש"ח לשחרור בארץ.

 סה"כ שילם, 6,400 ש"ח לא כולל מע"מ.

דוגמה 3 (מאוד פופולרית)

 באריזה לא מקורית על משטח, שמניחים מוצרים קטנים מגודל הטלוויזיה ומצמידים בחוזקה,  יוצרים "בטן" במסך.

 הוא מתעקם, עד כדי כך, שנראה כאילו הוא מסך קעור.

דוגמה 4

שבר במסך.

 

הטלוויזיות היום עדינות ומאוד דקות 

כשאני מיבוא טלוויזיה בחברתנו די וי די סנטר למדנו על בשרנו אך אורזים את המשטח כמה מסכים כדי שיהיה כדי שישמרו אחד על השני , והנהג משאית מקבל הנחיות ברורות

זה מגיע ארוז ברמה גבוהה כמה מסכים ביחד על משטח שומרים אחד על השני כמו שצריך חוויתי על בשרי טלוויזיות שבורות לצערי הביטוח לא נותן פתרון טוב 

כך אנחנו אורזים טלוויזיות

 

בעיות נפוצות 

1. המסך שבור מה עושים.

2. יש שריטה על המסך מה עושים.

3. המסך לא חדש יד שניה קניתי חדש מה עושים.

4. המסך לא נדלק מה עושים

5. יש לי תמונה עם עננות כבדה מה עושים ( בעיה מסוג זה קורא מהובלה לקוייה ומכות שהמסך קיבל בדרך ).

6. לא מצליח לשחרר את המסך צריך אישור של משרד תקשורת מה עושים ( הטלוויזיה תתקע חודשים לצערי ואתם תשלמו אחסנה על כל יום) . 

7. המחיר ששילמתי היה X  אבל בפועל את משלם משהו אחר .

8. מדוע אין לי אינטרנט זה נעול ואיזה חשמל זה עובד כי רשום 110 W

נושא האחריות - יום לאחר פתיחת המסך, אין לך אחריות. גם במקרה  והסכים בעל החנות או האתר לטפל בך, מחיר המשלוח שאתה שולח מישראל לחו"ל, הוא מאוד יקר.

זה כבר לא 1,000 ש"ח ששילמתי מארה"ב לדוגמא לישראל. אלא, 4,500 ש"ח הובלה, הלוך וחזור.

כשהמסך יגיע לארץ בחזרה, תשלם שוב הוצאות נלוות, עמילות, תקשורת ועוד ....

בקיצור סרט מייגע...

ואז מגיע הרגע, שמתקשרים לרונן, מדיוידי סנטר ומבקשים את עזרתי שבד"כ, אני כבר חסר אונים ולא אוכל לעזור בהרבה.

מה שזול בסוף יקר מאוד

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

 

דלג לתוכן מרכזי