סיקור - סמסונג Q8FN טלוויזיות QLED עושות את זה שוב ב-2018

Samsung Q8FN Review

טלוויזיה SAMSUNG מדגם Q8FN באיכות 4K וטכנולוגיית QLED מצליחה לכבוש את קהל הסוקרים לשנת 2018.

סדרת הטלוויזיות Q8FN, סדרת הדגל השניה של חברת סמסונג לשנת 2018, עם טכנולוגיות HDR 4K QLED.
סדרת ההמשך ל-Q9F מהשנה שעברה, לעומתה, סדרת Q8FN מביאה מספר שיפורים דרמתיים המצליחים לשבות את הקהל ולספק חוויית צפייה חלקה, ידה ונהדרת.
אם משווים בין הדגם של שנה שעברה לדגם החדש ניתן לראות HDR משופר, בנוסף, סמסונג הוסיפה כמה תכונות חדשות לממשק החכם, בניהם ניתן למצוא את העוזרת הקולית של סמסונג Bixby. 
כרגע הטלוויזיה נמכרת בשוק ב-3 גדלים - 55 אינץ׳, 65 אינץ׳ ו-75 אינץ׳.

סמסונג Q8FN מאפיינים

תצוגה
פורמט UHD 4K
רזולוצייה 2150x3840
מסך שטוח
גדלים 55 אינץ׳, 65 אינץ, 75 אינץ׳
תאורה אחורית Direct LED
עמעום פיקסלים Full Array Local Dimming Q Contrast Elite

תכונות מתקדמות
מנוע תמונה Q Engine
מנוע HDR מסוג Q
פורמט HDR מסוג HDR10, HLG, HDR 10 Plus
משפרי ניגודיות וצבע שחור Supreme UHD Dimming, Contrast Enhancer
טכנולוגיית צבע Quantum Dot with Q Color
משפרי 4K מסוג UHD Up-Scaling
טכנולוגיית עיבוד תנועה Motion Rate 240
מרענן תמונה נגטיבי 120Hz

טלוויזיה חכמה - ממשק Smart TV
פלטפורמה חכמה Tizen OS 2018
מעבד Quad Core
עוזרת חכמה Samsung Bixby Voice
אפליקציות מובנות
שלט חכם מסוג Samsung Smart Remote מדגם TM1850A

קישוריות וחיבורים
4 חיבורי HDMI
2 חיבורי USB
Ethernet
RF In
Wi-Fi
Bluetooth

שמע
מערכת 4.1 ערוצים
רמקולים מסוג Front Firing
הספק מערכת שמע 40w
אפקטים קוליים Dolby Digital Plus

אז מה חדש בסדרת Q8FN?

אחד השיפורים המשמעותיים ביותר בסדרה הוא דווקא קשור לתאורה האחורית. סמסונג פיתחה טכנולוגייה חדשה לתאורה אחרוית הנקראת Direct LED מה שהופך את השליטה בצבע השחור למוחלטת. 
השליטה בעמעום הפיקסלים המקומיים הופכת למוחלטת יותר ומצליחה לעשות עבודה טובה יותר בכל הקשור לניגודיות במסך.
בנוסף, הטכנולוגייה החדשה שנכנסה לשימוש ב-2018 מציגה תמונה מציאותית יותר ועמוקה יותר מקודמתה בסדרה.

Samsung Q Contrast Elite

HDR10 Plus

בטח כבר שמעתם את המושג הזה HDR, אז לאלו שרק התחילו להתעניין בתחום או אלו שלא מבינים מה המושג הזה אומר נחזור בקצרה, HDR היא טכנולוגייה המציגה תאורה מוגברת וגורמת גם לעצמים פחות משמעותיים בתמונה להפוך לחיים ולא מנותקים. שנים רבות עמלו חברות בשיפור הטכנולוגייה ואחת לכמה שנים אנחנו מקבלים גרסה מתקדמת יותר.
אם נכנסתם לחנות טלוויזיות אחרי הרבה זמן והתרשמתם מעוצמת התאורה וחדות הפריטים הקטנים ביותר, זאת הסיבה, טכנולוגיית HDR במיטבה ששינתה את עולם הקולנוע ואת חוויית הצפייה לחלוטין.
HDR 10 Plus היא בעצם שדרוג משמעותי נוסף וקפיצת מדרגה בכל מה שקשור לתצוגה מתקדמת. HDR 10 Plus מצליחה למתוח את הגבולות אפילו יותר ולהחיות את הפריטים הקטנים ביותר.

HDR 10+

תכירו את העוזרת הקולית של סמסונג Bixby נעים מאוד

בטלוויזיות הקודמות של סמסונג כבר פגשנו מערכות זיהוי קוליות מוצלחות במיוחד, אך בניגוד לשנים קודמות בהם השליטה הקולית הייתה מוגבלת, הוטמנה Bixby אצלכם במסך הטלוויזיה.
Bixby היא המקבילה של Siri של אפל, היא מחוברת לאינטרנט ובאמצעות חיבור לאינטרנט תוכל לענות לכם על כל שאלה, לתזמן פגישות, להעיר אתכם בבוקר עם התחזית, השעה ושיר נחמד ברקע, בנוסף לפיצ׳ר המאוד נחמד הזה Bixby תשלוט בצורה מצלאה בטלוויזיה ואם תבקשו יפה היא גם תוריד קבצים מהאינטרנט. 

Samsung SmartThing

איכות התמונה בטלוויזיה סמסונג Q8FN

בדומה לסדרה הקודמת Q8F, לסמסונג Q8FN יחס ניגודיות מדהים של יותר מ-1:5000 אבל בזכות טכנולוגיית העמעום המקומית החדשה שהזכרנו קודם הטלוויזיה מגיעה לרמת ניגודיות מדהימה של 1:8000, בעצם שיפור משמעותי לעומת קומדתה בשנה שעברה.
הצבע השחור הטלוויזיה מדהים ומגיע להחשכה מוחלטת. היכולת של הטלוויזיה להביא ביצועים כאלה אינה מובנת מאליו, למרות שכבר התרגלנו ליכולות החשכה מקומיות די מרשימות בשנים האחרונות גם כאן בוצע שיפור לא רע בכלל.
בשנים הקודמות נוצרה תחרות בין ענקיות הטכנולוגייה מי מגיעה לצבע השחור העמוק ביותר הטלוויזיה, נראה שחברת LG לקחה את התחרות בהלכיה עם סדרת טלוויזיות ה-OLED שלה אבל בסמסונג לא נשארו חייבים. סמסונג הנפיקה את סדרת QLED שהצליחה להחזיר את סמסונג לעניינים. בסדרה הנוכחית סמסונג הצליחה להעמיק את הצבע השחור ובו בזמן להבהיר את צבעי התמונה, הניגודיות המדהימה הזאת יצרה תמונה שעוד לא ראינו. אפשר להסתכל על המסך ממרחק של סנטימטרים בודדים ועדיין להתקשרות לראות את הפיקסלים.
אז אנחנו רשמנו, איכות מדהימה וטכנולוגייה מתקדמת, תחרותיות ופתרון בעיות הן שמבירות את סמסונג למקום הראשון גם בשנת 2018 וכל זה באמצעות סדרת Q8FN.

זווית צפייה
זווית הצפייה בטלוויזיה היא נושא חשוב לכולנו, רובנו עוד זוכרים את טלוויזיות הפלזמה המיתולוגיות ומסכי ה-LCD שנראו מדהים לתקופתם אך לא היה אפשר שלא לשים לב שצפייה באיכות מיטבית ניתנת רק בצפייה ממול לטלוויזיה. גם כאן סמסונג לא חסכה, סדרת הטלווזיות של סמסונג Q8FN לשנת 2018 מצליחה לפגוע גם כאן, זווית הצפייה מהרחבות שראינו אי פעם, גם בצפייה מזווית קהה ניתן להינות מצבעים חיים, ניגודיות והכי חשוב, מכל מושב בחדר המגורים שלכם.

המסקנות שלנו לטלוויזיות סמסונג 2018 

אז אין ספק, שסמסונג רוצה היא עושה את זה ובגדול. סדרת הטלוויזיות Q8FN היא אמנם השניה מסדרות הדגל לשנת 2018 אך היא בהחלט מהטובות ביותר שראינו בשנים האחרונות. סמסונג ירדה ושיפרה פרטים משמעותיים בכל תחום בסדרת המסכים הזו.
ניגודיות מדהימה, איכות 4K, רזולוצייה גבוהה, חוויית שמע וחוויית קולנוע ביתי באמת גדולה מהחיים. סמסונג מצליחה להשאר בפסגה.
אם אתם מחפשים להשקיע בטלוויזיה איכותית שתחלזיחק לשנים הבאות זו בהחלט הטלוויזיה שלכם. אמנם לא הזגרנו במאמר את העיצוב המרשים אבל די ברור שכל חדר מגורים אליו תכניסו את הטלוויזיה הזו ישודרג בצורה מיידית.

 

לסיקורים על טלוויזיות נוספות לחץ כאן

לעמוד הפייסבוק שלנו

לערוץ היוטיוב

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'

 

דלג לתוכן מרכזי