טלוויזיות OLED מבית LG

המובילות של LG לשנת 2018: טלוויזיות OLED באיכות 4K UHD בעיצוב מדהים

הענקית הקוריאנית היא שהביאה אלינו את טלוויזיות ה-OLED של השנים האחרונות אבל גם טלוויזיות מצויינות בטכנולוגיית LED ו-LCD. ריכזנו בשבילכם את הדגמים המוצלחים ביותר של LG לשנת 2018. בואו נתחיל.

TODO alt text

התאהבתם בטלוויזיות החדשות של LG, אבל אתם עדיין לא בטוחים אם לקנות טלוויזית קצה מסוג OLED או להשאר נאמנים לטלוויזיות LED או LCD? אנחנו העזור לכם להחליט. אספנו בשבילכם את מיטב דגמי הטלוויזיות של LG באיכות 4K HDR הטובות ביותר שתוכלו לקנות בשנת 2018: מטלוויזיית W7 OLED האגדית ועד לדגמי ה-4K בטכנולוגיית LED ו-LCD. השנה LG השיקה דגמים מעניינים מאוד בעלי פונקציות מרשימות במיוחד:

  • LG OLED55 C8
  • LG OLED 65 W7
  • LG OLED65 G7
  • LG UJ670V
  • LG OLED B7
  • LG UJ634V

חברת LG התמקדה כמעט לגמרי הטלוויזיות קצה בעלות מאפיינים טכנולוגיים מתקדמים כמו טלוויזיות OLED שטוחות. במחזיקי הגביע בתחום טלוויזיות ה-OLED החברה השיקה שלל דגמים מגוון של טלוויזיות OLED לכל מטרה, LG שמחזיקה כיום בצורה בלעדית ועושה שימוש מוגבר בטכנולוגיית ה-OLED מספקת צגים לחברת סוני, פנסוניק, פיליפס וטושיבה.

טכנולוגיית ה-OLED בפותחה לראשנה בשנת 1987, אך באמת נכנסה לשימוש רק בשנת 2013. מאז, קצב שיפור התמונה הפך למוגבר, הוכנסו שיפורים טכנולוגיים ופואמטים כמו HDR שמאפשרים לטלוויזיות 4K UHD להראות פשוט מצויין.

אבל LG היא לא חברה של טלוויזיות OLED בלבד. החברה מציעה טלוויזיות 4K UHD בטכנולוגיות LED ו-LCD בגדלים המתחילים מ-43 אינץ׳ ומעלה.

זכרו, כל טלוויזיות 4K של LG מתממשקות באמצעות מערכת ההפעלה webOS החכמה. אז איזה דגם הוא הטוב ביותר בשבילך?

הינה מדרג הטלוויזיות הטובות ביותר של LG, תוכלו לראות את המאפיינים בכל טלוויזייה ולראות מה ייחודי בה. כך תוכלו להחליט מה הטלוויזיה הנכונה בשבילכם בהתאם לשימוש שתעשו בה.

1. טלוויזיית OLED55C8 

Image result for OLED55C8

זהו אחד מהדגמים הטובים ביותר שהשיקה LG בשנת 2018 - טלוויזיית OLED 4K HDR שעובדת פשוט מצויין.

גודל מסך 55 אינץ׳
גדלים נוספים בסדרה 65 אינץ׳ ו-77 אינץ׳
פורמט HDR מסוג HDR10, HDR10+, HLG, Dolby Vision
חיבורים עיקריים 4 חיבורי HDMI ו-3 חיבורי USB

סיבות לקנייה

תמונה מפורטת, תמונה 4K אולטימטיבית
ביצועי גיימינג מרשימים

טלוויזיות ה-OLED מסדרת C8 הן אמנם מתקדמות פחות מסדרת W8 אך עדיין מספקות תמונה מדהימה ואמנותית, עם מבנה זכוכית מקצה לקצה כנגד מארז כסוף כמעט ולא נשאר רווח בצידי המסך.

ב-C8 כמו שאר טלוויזיות ה-OLED של שנת 2018, נעשה שימוש במעבד החדשני Alpha 9. המעבד המדהים הזה הוא המתקדם ביותר בעיבוד תמונה שקיים היום ושאי פעם ראיתם כצרכני טלוויזיות מושבעים. איכות התמונה היא חד משמעית מדהימה ובעלת מצבי תמונה מתקדמים, רכים ונעימים לצפייה.

ביצועי ה-HDR של טלוויזיית OLED C8 הן בהחלט מרשימים, תמונה דרמטית ובהירה. הטלוויזיה מתמודדת בקלות עם תאורה מוגברת ומספקת צבע שחור עמוק ועשיר שהופך תמונה מדהימה ודינאמית במיוחד. הצללים הקרובים לצבע השחור יוצאי דופן גם הם, מרקם הצבעים העשיר מעניק לרזולוציית 4K מימדים נוספים מעבר לחדות תמונה מוגברת. C8 מציגה תמונה נהדרת גם כשמדובר בתכני HD. יש המון ממה להיחנות מכל פריים שהטלוויזיה מציגה.

בטלוויזיה גם מובנית מערכת A1 המתממשקת עם מערכת ההפעלה webOS המציעה חיפוש ובקרה קוליים. ניתן גם לבחור מצב תמונה באופן מילולי ללא שימוש בשלט.

סדרת C8 נראית נהדר גם כשמדובר במשחקים, עם לאג של 21.1ms, שזה קצב מדהים. וכמובן שיש גם מקודד מסוג Dolby Atmos, שעובד מצויין עם Netflix, כמו כן עם נגנים חיצוניים כמו Sky Q. פשוט לחבר את הסט הנגנים שלכם לטלוויזיה ולהתשמש בחיבור HDMI ARC כדי לממשק את Atmos עם מערכות שמע חיצוניות.

בקצרה, אתם צריכים את הטלוויזיה הזאת. קיימים בה המאפיינים המתקדמים ביותר בטלוויזיות OLED והיא אפילו לא יקרה מידי בשביל טלוויזית קצה מהשורה הראשונה.

הדילים שלנו לטלוויזיית OLED C8

2. טלוויזיית LG OLED65 W7

Image result for lg oled w7

ידועה בתור המילה האחרונה בתחום הטכנולוגי והעיצובי - OLED W7 מביאה את טלוויזיות OLED לרמה הגבוהה ביותר שניתן לעלות על הדעת.

גודל מסך 65 אינץ׳
גדלים אחרים בסדרה אין
פורמט HDR מסוג HDR10, Dolby Vision, HLG
חיבורים עיקריים 4 חיבורי HDMI ו-3 חיבורי USB

סיבות לקנייה

+ עיצוב פנטסטי
+ איכות תמונה יוצאת מן הכלל

הטלוויזיה הייתה ידועה כטלוויזיית ״דף הנייר״ (Wallpaper), שטובה מהמון סיבות. הדגם הבלתי נשכח של הטלוויזיה בגודל 65 אינץ׳ W7 הוא טלוויזיית OLED שלא דומה לדגמים אחרים. הטלוויזיה מורכבת מפאנל תצוגה דק וגמיש במיוחד שניתן לחברו לזרוע באמצעות מגנט המובנה בגב הצג.

למרות שהדגם כבר בן שנה הוא עדיין מדהים ברמה שקשה לתאר את איכות התמונה שהוא מצליח להציג. ה-W7 מספק צבע שחור מדהים, צללים עמוקים וצבעים מפורטים ביותר. עיצוב ה-W7 הוא נדיר ביופיו. הטלוויזיה תומכת בפורמט HDR, HLG ובפורמט Dolby Vision, כמו כן גם בעוד פורמטי קצה מסוג HDR.

הטכנולוגיות המובנות לשיפור התמונה עשורות ומגוונות. אלגוריתם מסוג But Depth משפר משמעותית את רמות הצבע האפור בתמונה. גמו כן גם קיים אלגוריתם de-counter המפחית משמעותית את הרעש בתמונה. הצבע השחור הטבעי תורם לקוטביות התמונה ומשפק את הניגודיות בצפייה בחדר מואר.

ואיך תולים טלוויזיה שכזו על הקיר? פשוט מאוד! הטלוויזיה מגיעה עם משטח מיוחד לקיר, פאנל התצוגה מתחבר ישירות למשטח המותקן על הריק באמצעות התקנים מגנטיים. באמצעות כבל שירות הטלוויזיה מחוברת לסאונדבר שבו ממוקמים שלל החיבורים כמו HDMI ואפילו חיבור AV.

עם הנתונים האלה אפשר לדעת, החיבורים נוחים וטובים. בפאנל השירות קיימים 4 חיבורי HDMI כולם תואמי HDCP 2.2, שלושה חיבורי USB ומיניג׳ק AV. אפשרויות צפייה בממיר האמצעות Freeview או Freesat HD.

אם יש לנו הערה אחת היא זאת, כאשר פורמט Atmos פעיל הסאונדבר שאין לו רמקולים של ממש לא מסוגל לספק שמע 3D, הוא יעביר סאונד עם באס מוגבר.

אבל למי אכפת? טלוויזיית Wallpaper W7 היא לאנשי העתיד!

3. טלוויזיית OLED65 G7

Image result for lg oled g7

דגם הדגל הזה הוא נכון לעכשיו טלוויזיית OLED בעלת מאפיינים מתקדמים וכוונת LG היא להפוך אותו למתקדם עוד יותר.

גודל מסך 65 אינץ׳
גדלים נוספים בסדרה 77 אינץ׳
פורמט HDR מסוג HDR10, HLG, Dolby Vision
חיבורים עיקריים 4 חיבורי HDMI ו-2 חיבורי USB

סיבות לקנייה

עיצוב מדהים
תמונה 4K יוצאת מן הכלל
סאונד מתקדם ביותר

אם טלוויזיית W7 היא נערת הפוסטר של טלוויזיות ה-OLED של LG, אז סדרת Signature G7 היא דגם הפרימיום לאלו המחפשים טלוויזיה מעט קונבנציונלית יותר. הסדרה לא בדיוק צנועה מעושר, נקודה למחשבה.

הסדרה מוצעת בגדלים 65 ו-77 אינץ׳, היא מדורגת מעל דגמי B7,E7 ו-C7 מהשנים הקודמות ונהינית מעיצוב שחברת LG מכנה ״תמונת הזכוכית״

הפאנל מוקף בעטיפת זכוכית, עם ממיר אלקטרוני הממוקם בבסיסו האחורי שניתן לשנות את מיקומו במידה ומחליטים לתלות את הטלוויזיה על הקיר באמצעות התקן. החיבורים כוללים 4 חיבורי HDMI כולם מסוג HDCP 2.2 ועוד שלושה חיבורי USB שלצידם חיבור סאונד אופטי.

בסט הממירים קיימים שני תצורות צפייה, Freeview ו-Twin satellite. קיים ממשק חכם המאפשר שימוש באפליקציות כמו נטפליקס, Amazon Video, יוטיוב והכל ב-4K.

תצוגת Ultra HD Premium, איכות תמונה מצויינת - השחור עמוק ומשכנע, הצבעים בולטים ותוססים. תמיכה מלאה בפורמטי HDR10, HLG ו-Dolby Vision. תצפו לחווית צפייה מהמעניינות שנתקלתם מהן.

סאונד בר בעצמה של 60w גם הוא נראה מרשים ביותר, טונים עשירים ובעל עצמת סאונד מעולה שתעשה מצויין לכל סרט ומשחקי ספורט בהם תצפו. הסט תומך גם הוא ב-Dolby Atmos כך שאולי תרצו קציב נוסף לרכישת מגבר AV Atmos שישדרג לכם את חוויית השמע.

4. טלוויזיית LG UJ670V

Image result for lg uj670v

טלוויזיה חכמה של LG במחיר נמוך עם ביצועים מרשימים.

גודל מסך 43 אינץ׳
גדלים נוספים 49, 55 ו-65 אינץ׳
פורמט HDR מסוג HDR10, HLG
חיבורים עיקריים 4 חיבורי HDMI ו-3 חיבורי USB

סיבות לקנייה

פלטפורמת webOS נהדרת
+ תמיכה מלאה בפורמטי HDR

זוהי טלוויזית HDR שאולי עונה על דרישות בינוניות, אך במחיר כזה מדהים תקבלו תמורה כל כך גדולה.

מערכת הפעלה מצויינת מובנית בטלוויזיה webOS 3.5, הטלוויזיה מציגה מגוון אפשרויות חכמות לצפייה בתכנים כמו בטלוויזיות הקצה שאנחנו כל כך אוהבים. חברת LG עשה רבות על מנת לממשק את הטלוויזיה בצורה מושלמת עם מערכת ההפעלה שלה.

איכות התמונה בהחלט עשירה, היא בהחלט טובה בכל הקשור לצפייה מזווית רחבה. צג מסוג IPS האפייני בעיקר למעצבים גרפיים מביא אמנם מציג צבע שחור מעט מוגבל אבל אם תצפו בטלוויזיה בחדר מעט מואר תוכלו בקלות להתגבר על המגרעת הזו. 

טווח הצבעים הדינאמי מכסה באמת HDR10 ו-HLG אך לא קיים במסך פורמט Dolby Vision שמאפיין את מסכי הקצה של LG כיום במסכי ה-OLED שלה, פייר בהחלט. טכנולוגיית Ultra Luminance מוגברת קיימת בטלוויזיה מה שמשפר את הניגודיות ומעניק לפורמט ה-HDR בטלוויזיה מראה עשיר יותר.

לסיכום, הטלוויזיה מספקת תמונה באיכות 4K UHD בעטיפה נהדרת!

מה עתיד לבוא מחברת LG?

חברת LG שמה לעצמה כמטרה לשלוט ביד רמה בתחום הטלוויזיות וכמו שזה נראה היא בהחלט עושה זאת נכון. החברה מספקת את הטכנולוגיות שלה בצורה בלעדית למתחרות שמנסות בכל אמצעי לעקוף ולנסות לתפוס נתח שוק גדול יותר. טלוויזיות ה-OLED של LG נחשבות כיום למילה האחרונה בתחום הצפייה ונחשבות לטלוויזיות היוקרתיות בעלות הביצועים הטובים ביותר משנת 2016 עד 2018. 

מאמרים נוספים

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'

 

דלג לתוכן מרכזי