כל מעריצי טלוויזיות הקצה של סמסונג טלוויזיה 146 אינץ' בקרוב

הדלפה: סמסונג תשווק את טלוויזיית הקיר שלה 146 אינץ׳ בשנת 2019

אם יש לכם את התקציב והמקום טלוויזיית ״הקיר״ בגוגל 146 אינץ׳ של סמסונג נכנסת לתקן ייצוא מלא בספטמבר ותשווק ב-2019.

טלוויזיית הקיר של סמסונג 2019

כל מעריצי טלוויזיות הקצה של סמסונג, כמעט הגיע הרגע בו טלוויזיית הענק של סמסונג בגודל 3.7 מטר מגיעה לחנויות בגרסה מוקטנת ומדהימה. הגרסה ״המיניאטורית״ מבוססת טכנולוגיית MicroLED ומכונה ״הקיר״ (The Wall), שהגיעה אלינו בתחילת השנה הנוכחית.

גרסת ה-73 אינץ׳ היוקרתית תתחיל להמכר בחנויות ברחבי העולם בשנת 2019. הטלוויזיה היותר ״מסחרית״ היא טלוויזיית הקיר בגודל של 146 אינץ׳, שנכנס לייצור מותאם אישית ביוני נכנסת לייצור המוני גם היא בספטמבר וגם היא תגיע לחנויות ביחד עם גסתה המוקטנה בשנת 2019. כך נמסר מנשיא סמסונג האן ג׳ונג הי.

נשיא סמסונג הוסיף כי המחיר לא יהיה גבוה כמו שאנחנו מצפים, ובאמצעות צוות פיתוח שחקר את צרכי הלקוח, סמסונג הצליחה לפתי טכנולוגיות יוקרתיות במחירים מדהימים.

 

MicroLED היא הטכנולוגייה החדשה של סמסונג שבאמצעותה תוכל החברה לפתח טלוויזיות LED בכל גודל. בדרך כלל מסגרת עשויה משכבה אחת, שהיא אחת הסיבות העיקריות לכך שאנחנו מקבלים מסכים בכמה גרסאות גדלים סטנדרטיות.

טלוויזיית הקיר הקטנה יותר מתאימה למה שסמסונג אמרה בתערוכת CES: זהו הצעד הבא לאחר שטלוויזיית הקיר תיוצר בגודל של 75 אינץ׳ ותפיק רזולוצייה רבוהה ב-4K. זה מעט מבלבל, כיוון שככל שהטלוויזיה קטנה יותר גך נדרשות נורות LED קטנות יותר במרווחים קצרים יותר. סמסונג העריכה כי יקחו בין שניים לחמש שנים עד שהטלוויזיה תגיע לשוק בווליום ייצור גבוה. למרות שסמסונג הקדימה את לוח הזמנים הטלוויזיות לא ישולחו לרחבי העולם כל כך במהירות.

טלוויזיית הקיר The wall סמסונג Samsung 2019 בגודל 146 אינץ׳

דגם The Wall הקטן יותר יגיע לעובי של 1.2 אינץ׳ בלבד לעומת גרסת הטלוויזיה הגדולה יותר המגיעה לעובי של 3.1 אינץ׳.

איכות תמונה וסאונד מובטחת, המשלבת תצוגה של חדות מרשימה בעלת צבעים עשירים ויכולות מתקדמות, איכות התמונה חדה באופן מושלם מכל מרחק צפייה נורמאלי - כמו שזה נראה עכשיו סמסונג הצליחה לייצר טלוויזיה שעולה על הביצועים של טלוויזיות ה-OLED. הטלוויזיות שכיום נחשבות לטלוויזיות בעלות האיכות הטובה ביותר בעולם. 

סמסונג כמו המון חברות אחרות מנסות בשנים באחרונות לצמצם את הפער הטכנולוגי שנוצר בינן ובין חברת LG. טלוויזיות ה-OLED זכו למענה מהיר מצד סמסונג שבמהרה שחררה את סדרות טלוויזיות ה-QLED שלה המספקות מראה מרשים ואיכות תמונה יוצאת דופן. כיום סמסונג מייצרת את סדרות הטלוויזיות שלה על בסיס טכנולוגיית ה-LED שאנחנו כבר מכירים, ובאמצעות כמה טכנולוגיות נוספות הצליחו להביא את טלוויזיות LED לרמה קרובה מאוד לטלוויזיות ה-OLED.

כמו שזה נראה סמסונג לא מוכנה להשרק מאחור עוד הרבה זמן ושמועות רבות חורשות את הפורומים אודות טכנולוגיות חדשות שסמסונג עשויה לשחרר בשנת 2019. בין הטכנולוגיות גם את טלוויזיית הקיר שכפי הנראה היא רק ההתחלה. כמו שאנחנו כבר יודעים, סמסונג היא אחת מחברות הטכנולוגיה המובילות את תחום ההיטק והחידושים העולמיים. סמסונג מתחרה ראש בראש עם אפל ותדע לעשות את זה גם בשוק הטלוויזיות. 2019 אנחנו מגיעים!

לסיקורים על טלוויזיות נוספות לחץ כאן

לעמוד הפייסבוק שלנו

לערוץ היוטיוב 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'

 

דלג לתוכן מרכזי