מה ההבדל בין מקרן קול לסאונד בר?

מה ההבדל בין מקרן קול לסאונד בר?

בתחילת שנות ה 2000 הגיעה המהפכה לסלון הביתי: אם פעם על מנת לראות סרט היה צורך להגיע לבית הקולנוע, הרי כיום ניתן לרכוש מקרן קול או סאונד בר וליהנות מצפייה איכותית. אתם יושבים בבית ונהנים מקול חד וצלול- אותה אווירה מעולה שהייתה עד עכשיו בבית הקולנוע יכולה להיות ממש אצלכם בבית. במציאות של היום יש אפשרות ליהנות מאפשרויות רבות. מה ההבדל בין מקרן קול לסאונד בר? הנה ניסיון לעשות קצת סדר.

מהו מקרן קול

על מנת ליהנות מאיכות סאונד טובה בבית, ניתן לרכוש מכשיר כמו מקרן קול שלא מזכיר כלל את המערכת הקולנוע הישנה. כדרכן של פריצות דרך, פריצת דרך זאת הגיעה לאחר שהציבור מאס במכשירים הישנים היות והיה קשה להטמיע את הרמקולים בצורה כזאת התורמת לעיצוב. צורתו של הרמקול הפריעה לאנשים רבים ולכן מקרן קול נחשב לפריצת דרך באופן העיצוב. בשונה ממערכות קול אחרות, המקרן מורכב ממגבר עוצמתי ומרמקולים רבים המאפשרים סאונד חזק בחלל החדר. אותו מקרן בעל יכולת להפיק סאונד בעוצמה שונה ולהגיע לכל החללים בבית.

מהו סאונד בר

בניגוד למקרן קול, סאונד הכולל כמה רמקולים, סאונד בר נחשב לאח הקטן- מה הכוונה? מדובר ברמקול אחד המעניק צלילים רק ממקור אחד. לאחר שהבנתם את ההבדלים בניהם, הגיע השעה לשאול את השאלה החשובה- מהו המוצר המתאים לכם ביותר. יש את האנשים המעדיפים לשמוע מוסיקה או סרט מכמה רמקולים, אותם אנשים אוהבים ליהנות מסאונד חזק. מנגד, יש מי שמעוניין לשמוע סאונד מרמקול אחד.

הזמנת מוצרים באינטרנט

אם החלטתם לבחור בסאונד הכולל כמה רמקולים- מקרן קול ניתן לרכוש גם באינטרנט, ללא צורך לצאת מהבית. כיום כאשר הדרכים לרכישת מוצרים השתנו, חשוב מאד לבחור חברה המספקת מוצרים ברמה הגבוהה ביותר, כזאת המספקת דגמים שונים של מקרן קול, כמו לדוגמא כאן, אותם ניתן לראות באינטרנט. כיום כאשר אנשים עסוקים במרדף ואין להם זמן להשקיע ברכישת מוצרים על ידי הגעה לחנות, בעלי עסקים רבים הבינו כי על מנת למכור מוצרים שונים כמו מקרני קול ואחרים, הם צריכים להפנות את המשאבים לאינטרנט- כך הלקוחות יכנסו ויחברו את המוצר המבוקש.

בשונה מחנות רגילה בה בוחרים מוצר מסוג זה, באינטרנט ניתן להיכנס בכל שעות היממה- בין אם מדובר בשעת צהריים או בשעת לילה מאוחרת- תמיד ניתן לראות את הקטלוג. כמו כן, חברה המפעילה חנות באינטרנט באופן מקצועי תקפיד לבחון כל הזמנה לפני אישור כך שהלקוחות יקבלו את המוצר האיכותי ביותר, כזה שיחזיק מעמד לאורך זמן רב ללא צורך בהחלפה. דבר לא פחות חשוב בבחינת חנות המספקת מוצרים באינטרנט הוא לבחון את נושא האחריות- אם קניתם מוצר, כדאי לוודא כי המוצר הגיע עם תעודת אחריות, כך במקרה של תקלה יהיה ניתן לפנות לחברה ממנה רכשתם את המוצר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

'

'

 

דלג לתוכן מרכזי